Los Angeles

23 juli 2012 - Los Angeles, California, Verenigde Staten

Vandaag weer aangekomen in LA. We zijn hier nog een kleine week, en ook omdat we hier vliegtuigen zien vertrekken voelen we allemaal t einde van de vakantie naderen. We zitten op camping KOA Pomona, volop Amerikanen zelf. Veel opa's en oma's die de kleinkinderen opvangen gedurende de drie maanden zomervakantie.

Morgen gaan we naar een waterpark met veeeeel glijbanen, dan nog een dagje strand en dan vrijdag naar Legoland, richting San Diego. Het weer is heerlijk. Blij dat we uit de woestijn zijn. 43 graden in de schaduw is echt heet! Heel de dag in het zwembad af zitten koelen. De nacht met loeiende airco was kort en vanmorgen zijn we dan ook gelijk vertrokken zonder eerst te ontbijten. Dat deden we in Barstow bij Denny's, Edwin en Flore namen en grand slam. Een ontbijt met pannenkoeken, worstjes, eieren, geroosterde toast met veeel boter. Julius had fruit en ik een smoothie. Tja, je moet soms een beetje compenseren he. En hier en daar meegesmikkeld van het enorme ontbijt. Oké, het was dan al wel half elf en veel Amerikaanse gezinnen zaten aan de friet met hamburgers. Daar werd ik echt misselijk van. Ons ontbijt viel dan nog wel mee. Nog even een outlet bezocht daar in Barstow, maar mijn favoriete winkel van een aantal jaar terug, Old Navy, was niet veel meer. Dus weinig aan te geven dit jaar bij de douane.

1. Linda en Jeroen:
    24 juli 2012
    Hee familie,

Wat leuk om jullie 'story' te lezen en de foto's te zien. Echt gaaf hoor. Dat doen jullie toch mooi even met z'n viertjes!
    Veel plezier in jullie laatste week. Genier ervan.

Groetjes vanuit Wolluk
    Jeroen, Linda, Boy, Ties en Suus
  2. Leonique:
    25 juli 2012
    Lekker nog even uitwaaien dus. Die kilometers zullen niet in de koude kleren zijn gaan zitten. Enjoy het waterpark... Groeten vanuit Rome
  3. Merel:
    25 juli 2012
    En Edwin, avond aan avond ontwerpen aan het maken voor Legoland? Ik kijk al uit naar de foto en de verhalen. Wij zijn vandaag teruggekomen. Heerlijk hoor, wassen, boodschappen doen enzo. Morgen nieuwe up ophalen. Kenteken bijna XXL. Da's wel erg veel gewicht up.