Canada 2019 Banff

4 augustus 2019 - Banff, Canada

Laatste dag in Canada. Vanmorgen rustig aan gedaan. We houden van een rustig tempo. Het is tenslotte vakantie. Daarna tegen alle waarschuwingen in pas rond 11.00u richting Lake Louise. Toen we eraan kwamen op de Park & Ride zouden we anderhalf uur moeten wachten. Dat vonden we te lang. Toch maar proberen direct aan het meer te parkeren. Wonder boven wonder hadden we net geluk. Nog een parkeerplekje vrij net naast Lake Louise. Niets anderhalf uur wachten. Soms heb je geluk.

5 km gelopen langs het meer. We zouden eigenlijk een kano huren, maar het was koud. Lekker lopen om het warm te krijgen was een goed alternatief. Samen de vakantie doorgenomen, wat was het leukst en wat hadden we niet moeten doen. Altijd leuke gesprekken. Het hoogtepunt was toch wel Portland, Vancouver en Banff.

Op de terugweg nog wat souveniertjes gekocht en heerlijk gegeten bij een Italiaan.

Morgen vliegen we naar huis. Daar is het ook fijn!

1. Christel:
    4 augustus 2019
    Toch nog ern blog😃. Ja bij Lake Louise kan het erg druk zijn. Wij hadden toen ook geluk het was goed te doen. Heerlijk terugkijken op een fijne mooie vakantie. Dank dat ik mee mocht genieten. Nogmaals goede reis en liefs van mij😘😘😘
  2. Lia Hendriks:
    4 augustus 2019
    Toch nog een blog👍weer met zulke mooie foto's! Goeie reis en gauw tot ziens! 🙋‍♀️🙋‍♂️