Carlsbad

27 juli 2012 - Grand Canyon South Rim, Arizona, Verenigde Staten

Vandaag onze laatste dag in de USA doorgebracht in Legoland California in Carlsbad. Dat was anderhalf uur rijden vanaf de camping, maar dat kon de pret niet drukken. Wat hebben we het leuk gehad. De Amerikanen weten hoe je een show moet brengen en daar hebben we dan ook volop van genoten. Flore van een optreden van Lego Friends ( en jawel hoor, daarna met haar vriendinnen van Lego op de foto) en voor Julius een komische act met brandweermannen in Duplo Village. De vele achtbanen liepen ze vandaag voorbij, ook omdat het iedere keer een uur wachten was en daar hadden ze geen zin in. Miniatuur Lego was ook erg mooi, al zagen de legosteentjes er wat verkleurd uit. Tja, het is ook wat als hier 365 dagen de zon schijnt... We zijn vorig jaar in Legoland Duitsland geweest en dan weet je hoe legosteentjes eruit moeten zien. Toch was het erg leuk om New York, San Francisco etc in het klein te zien. Van je rijbewijs halen in een lego autootje tot varen in drijvend boomstammetje. Genoeg te beleven dus. Om half 7 was iedereen moe en besloten we richting de camping te gaan, maar eerst nog even eten bij Denny's. We dachten dat afgelopen woensdag de laatste keer was, maar we konden het toch niet laten nog 1 keer te genieten van de clubsandwitch met frietjes!

Woensdag naar het waterpark Raging Waters geweest, een pretpark met allerlei waterattracties. Gek om de hele dag in zwemkleding te lopen en in een rij te staan voor een spectaculaire waterglijbaan. Julius noemde zichzelf die dag een 'suffie' omdat hij nergens in durfde ook al wilde hij dat wel. Voor hem waren het golfslagbad en de enorm lang stroomversnelling spannend genoeg, terwijl Edwin en Flore bijna alle mega waterglijbanen hebben uitgeprobeerd. Met een heerlijk ijsje van Pat ( en Angela) de dag afgesloten. Bedankt hoor voor de dollars!

4 weken Amerika, op 2 dagen na iedere dag volop zon, iedere dag superleuke of bijzonderer dingen meegemaakt, 10 campings, 3 hotels, 3 keer Mac, 8 keer Denny's, tig keer het rookalarm af laten gaan in de camper vanwege mijn megakookkunsten (rookmelder stond heel gevoelig afgesteld zullen we maar zeggen), 2 zakken Marsmallows, niemand heimwee en heel veel geluk dat we dit samen mee mochten maken met z'n viertjes. We willen eigenlijk nog niet naar huis, maar thuiskomen is ook altijd weer fijn. Morgenochtend camper schoonmaken en om 13.00 u inleveren. Daarna naar het vliegtuig voor een vlucht van ongeveer 10 uur. Ja, we hebben wind mee, dus dat scheelt weer een klein uurtje. En dan zondagmiddag landen we op Schiphol, waar opa's en oma ons op zullen staan wachten voor een dikke knuffel!

1. Annie en Peter gadellaa:
    28 juli 2012
    Hallo vacantiegangers.
    Ja aan alles komt een eind, ook aan vacantievieren.
    Wij zijn blij dat jullie het heel fijn hebben gehad, maar ik vind het ook wel fijn als jullie morgen weer terug zijn.[ Volgens mij oma Lia ook wel]
    We spreken elkaar als jullie thuis zijn. Goede vlucht. Gr Annie XXXX
  2. Angela Horsten:
    29 juli 2012
    Lieve luitjes,
    Op het moment dat jullie dit lezen, zijn jullie weer thuis na een fantastische reis. Geniet samen na en goed om te lezen dat de geheime dollars van Pat goed besteed zijn. Heel veel groeten vanuit Toscane. X