Canada 2019 Kamloops

30 juli 2019 - Kamloops, Canada

Nadat we vanmorgen van ons prachtige hotel in Vancouver afscheid hadden genomen, zijn we eerst nog even bij Lynn Canyon gestopt voor een hangbrug. Deze was gratis te bezoeken en dat was een goede reden, omdat de helft van het gezelschap hoogtevrees heeft en nog niet zeker wist de brug te beklimmen. Uiteindelijk heeft iedereen de finish behaald. Ik zal het eerlijk toegeven. Ik heb blind de brug bewandeld en Edwin teruggestuurd voor het maken van foto’s. Ik heb er dus niets van gezien, dus de bijgevoegde zijn voor mij net zo nieuw als die voor jou. Julius heeft het ook goed doorstaan!

Omdat het zo mooi was, hebben we gekozen voor een korte hike. Dit was de eerste route waar we eventueel beren zouden kunnen tegenkomen, dus veel praten dus. Opa Jan vond het prachtig, maar had wel wat moeite met het beklimmen van de vele trappetjes. Op zijn eigen tempo redde ie het best.

Daarna een rit van 3 1/2 uur naar Kamloops. Prachtige uitzichten onderweg. Canada lijkt zorgvuldiger met de natuur om te gaan dan Amerika, dus dat bevalt me wel. Hier een heerlijk hotel met zwembad. Vanavond lekker gegeten en voor 12 dollar een wijnarrangement. Heerlijk! Morgenvroeg nogmaals 😂.

Morgen door naar Jasper! Daar hebben we een soort hutje op de hei en als de zon gaat schijnen daar wordt het helemaal top!

p.s onze huurauto is top. Zo ruim en zo lekker snel. Automatische deuren en grote achterbak. Een Dodge. Het zegt mij verder niets, maar wat een fijne auto. Ik denk dat de camper voor het laatst was..

1. Lia Hendriks:
    30 juli 2019
    Vanmorgen al om 7 u het bed uit om te kijken of er al een nieuwe blog was! En ja hoor! De mooiste tot nu toe. Wat een prachtige natuur. Jullie hebben het beste tot het laatst bewaard. Ik heb alles opgezocht op internet. En vandaag maken jullie, volgens mij, de mooiste trip. Gedurfd hoor, die brug! Zou hand in hand met jouw gelopen zijn Femke! Hoogtevrees! Maar wel gedaan hebben! Super car! Kunnen jullie al jullie inkopen tenminste in kwijt!
  2. Christel:
    30 juli 2019
    Hoi lieve mensen. Wat fantastisch mijn hart gaat weer open. Canada is zooo mooi. Ik duim dat jullie beren gaan zien. Heerlijk om je blog te lezen. Wij hadden exact dezelfde auto een toppertje. Die brug zou ik ook blind gelopen hebben niets voor mij brrr. En nu richting Jasper ook daar hebben wij mooie herinneringen ik kijk er al naar uit!! Goede reis en liefs😘
  3. Janneke Boerkamp:
    30 juli 2019
    Hoe leuk om met jullie mee te reizen! Wat een heerlijke vakantie, wat een leuke route en wat een prachtige verhalen. Fijne tijd in Canada gewenst, geniet ze samen!
  4. Miranda:
    30 juli 2019
    Wauw. Wat is het prachtig daar! Ik voel een nieuw reisdoel aankomen 🤔. Geniet ervan samen!