Canada 2019 Banff

3 augustus 2019 - Banff, Canada

Vandaag was wel een hele bijzondere dag! Flore is 16 jaar geworden in Banff. Eerst natuurlijk cadeautjes en knuffels. Flore mocht het programma bepalen en ze koos: een wandeling! Echt, de opvoeding is gelukt!! Zestien jaar lang huilen omdat we moesten wandelen en nu vrijwillig! Het was heel mooi. De Johnston Canyon is een kloof dat eindigt bij een waterval. Slechts een hike van 5 km, dus goed te doen. Wel erg druk, maar naarmate de trip duurde werd het rustiger op het pad.

Na de wandeling zagen we een te leuk eettentje, dus we moesten wel hier eten. Super lekkere hamburgers. Ik had stiekem een verrassing geregeld voor Flore. Het personeel begreep het meteen en had speciaal een feestbordje opgemaakt met een taartje. Echt heel leuk.

Vervolgens zouden we naar de upper hot springs gaan, maar dat viel tegen en we besloten lekker te chillen in het bubbelbad van het hotel. Daarna champagne gedronken en zijn we gaan relaxen. Flore wilde ‘s avonds graag bij de Mac eten, maar we hadden niet echt honger meer. Een klein frietje ging er nog net in. Op het einde van de avond nog een ijsje gehaald bij Canadian Cow. Ze beweerden het beste ijs van de wereld te hebben. Een lange rij was het bewijs daarvoor. Persoonlijk gaat er niets boven Ben & Jerry’s.

Morgen alweer laatste dag en dan vertrekken we zondag naar huis.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Lia Hendriks:
    3 augustus 2019
    Wat een aparte verjaardag voor Flore! Zoiets beleef je niet ieder jaar! Alhoewel......al veel leuke geweest!
    Eindelijk naar huis! Kan niet wachten! Fijne laatste dag! 🚘✈🚗🏡🐶🙋‍♂️🙋‍♀️
  2. BPHTN:
    3 augustus 2019
    Gefeliciteerd Flore!!! Je verjaardag vieren in Canada; dat is nog eens een sweet sixteen!
  3. Christel:
    3 augustus 2019
    Wat een heerlijke dag om je verjaardag te vieren😃👍🏻. Wat is het gevlogen jullie vakantie maar wat hebben jullie een mooie tijd gehad. Geniet de laatste dag nog lekker. Liefs😘
  4. Christel:
    3 augustus 2019
    Ik realiseer mij ineens dat er misschien geen blog meer komt😳. Dus natuurlijk goede reis terug met koffers vol mooie herinneringen😊❤️😘