Aankomst Los Angeles

2 juli 2012 - Los Angeles, California, Verenigde Staten

We zijn in ons hotel in LA aaangekomen en het is nu half 3 in de middag. We hebben een prima vlucht gehad met de KLM 601-747. De kinderen hebben het geweldig gedaan al was het na 7 uur vliegen even op. Gelukkig had ik nog wat cadeautjes waarmee ik ze even af kon leiden en het goed te doen was om 10,5 uur te vliegen. Eenmaal boven Groenland zag Julius de witte kleur op de kaart en beweerde toch echt dat we boven Friesland zaten. Bij de douane en de bagageband verliep het voorspoedig en ook de taxi van het hotel kwam vlot. De nieuwe reistassen van de Action zijn prima, maar toch wel erg goedkoop is gebleken. Eentje bezweek al na 10 minuten lopen, maar ja:goedkoop is duurkoop! Dus, Linda, denk er nog maar even goed over na of je ze ook gaat halen.

We hebben net gezwommen en de kinderen zijn erg moe. Toch maar even laten slapen dan. Ben benieuwd of we t zelf volhouden...

CitizenM is een prima hotel op Schiphol. Met allerlei leuke knopjes op 1 afstandsbediening voor licht en rolgordijn is dat zeer de moeite waard. Prachtig zicht op de taxibaan gehad. Heel bijzondere en relaxe ervaring.

Morgen om half 8 in de ochtend worden we opgehaald door de taxi om naar de camper te gaan. Nu al zin in!

1. Peter:
    3 juli 2012
    Geniet ervan. Ik ben erg enieuwd naar je verhalen en foto's.
  2. Peter:
    3 juli 2012
    Toch wel erg gaaf zo met een camper....
  3. Angela Horsten:
    3 juli 2012
    Goed om te horen dat jullie goed zijn aangekomen! Nu kan de vakantie met de camper beginnen! Geniet er lekker van! Groeten uit Friesland. Daar lag overigens geen sneeuw, maar scheen de zon. Zeg dat maar tegen Juul. Ja, en die goedkope tassen ken ik.... Je vindt daar vast wel een goed alternatief. X
  4. Carla:
    3 juli 2012
    Klinkt Gied zeg zo'n reis. Hel veel plezier. Ben benieuwd Nasr je verhalen.
  5. BPHTN:
    3 juli 2012
    We volgen jullie elke dag met toch wel een beetje jaloezie... Heerlijk met de camper op weg en maar drie kleine reistassen, dus onbeperkt shoppen!!! Heel veel plezier en liefs B&P
  6. Emmy:
    4 juli 2012
    Leuk zo'n reis log. Geniet van jullie reis.
  7. Linda en Jeroen:
    4 juli 2012
    Hoi hoi,
    Nou dat klinkt wel heel erg goed allemaal...super hoor. We veel aan jullie gedacht tijdens de reis. En Ties snapte maar niet dat jullie zo lang in het vliegtuig moesten zitten...Ik laat de tassen maar liggen bij de Action want die zullen onze reis dan ook niet overleven...haha thanks voor de tip. Geniet er lekker van met z'n allen.
    Groetjes van ons vijfjes doei doei