Oregon 2019 Sonoma

22 juli 2019 - Sonoma, California, Verenigde Staten

Vandaag een heerlijke dag. Eerst outlet shoppen in Petaluma, daarna door naar een wijnhuis in Sonoma. Dat ligt vlakbij Napa Valley, maar dan minder toeristisch. Mooi wijnhuis, met veel natuur en dieren erbij waardoor de kinderen zich ook prima konden vermaken. Zoals het voeren van de karpers, terwijl wij van de wijnen proefden. Drie flessen gekocht; wit, rosé en rood. Echt een hele leuke rondleiding gehad langs de wijngaard en de fabriek.

1. Christel:
    22 juli 2019
    Geweldig om Andy Warhol in de USA te zien😃👍.
    En een prachtige wijngaard,verzamel leuke herinneringen!
    Ik kijk alweer uit naar het volgende blog liefs😘
  2. Femke:
    22 juli 2019
    Oo.. wat leuk dat je zo enthousiast bent. Heb echter alle oude e-mailadressen verwijderd, dus als je ons wil blijven volgen, wil je dan ajb je opnieuw aanmelden?
  3. Lia Hendriks:
    22 juli 2019
    Inderdaad nu pas eerste mail ontvangen. Enkele foto's kende ik al. Ook foto's vorige reis bekeken. Wat waren de "kindjes" toen nog klein!!🌝
  4. Christel:
    Zal ik doen😃👍🏻Liefs😘
  5. Angela Horsten:
    23 juli 2019
    Wij zaten net wat westelijker waardoor het bij ons Napa werd. Otte heeft met zichzelf afgesproken een maand niet te drinken dus we zijn geen wijn gaan proeven. Uiteindelijk door deze bijzondere streek en prachtige bossen gereden. Een plaats waar eerder een grote brand heeft gewoed en veel huizen werden herbouwd. Een bijzonder beeld.