Oregon 2019 San Francisco

9 juli 2019 - San Francisco, California, Verenigde Staten

We zijn begonnen in San Francisco. Net als in 2012, maar nu trekken we richting het Noorden. De eerste drie dagen hebben we op een camping gestaan in Petaluma. Met de veerpont hebben we een mooie overtocht gemaakt naar SF.

In het MoMA hebben we een tentoonstelling over Andy Warhol bekeken. Voor de kinderen was het verplichte kost, maar uiteindelijk hebben zij zich prima vermaakt.

Daarna door naar de Painted Ladies en Pier 39. Daar waren we een aantal jaar eerder ook al geweest, maar toen waren de kinderen nog klein. Nu moesten we voor Instagram natuurljk nieuwe foto’s maken. Het mooiste moment was dat we getuige waren van een bruiloft van een lesbisch stel. Met een Jazzorkest daalden ze de heuvels af bij de Painted Ladies. Ik natuurlijk weer janken (heb ik altijd met bruiloften...ook al ken ik ze niet).

Flore wilde nog graag naar de Golden Gate, maar eerlijk gezegd was iedereen toch wel moe van het lopen, dus zijn we naar de camper gegaan. Nu toch wel een beetje spijt van. Altijd een reden om terug te komen nietwaar?

1. Christel:
    22 juli 2019
    Hoi Fem Ed en kids.
    Ik kreeg vandaag mail van jullie reisblog😁.
    Dus vanaf nu kan ik meegenieten!
    Het ziet er weer fantastisch uit, prachtig weer.
    Straks in Canada hoop ik wat te herkennen.
    Goede reis en genietze liefs Christel😘😘😘
  2. Angela Horsten:
    23 juli 2019
    De tentoonstelling van Andy Warhol ga ik onthouden. Wij zijn de laatste 2 dagen in SF. Stoere Pat heeft met de auto over de Golden Gate Bridge gereden om naar Sausalito te rijden. Een wens die de vorige keer niet was ingewilligd. Was erg bijzonder.