Canada 2019 Vancouver

29 juli 2019 - Vancouver, Canada

Vandaag dag 2 in Vancouver. Vanmorgen heerlijk ontbeten bij een bakkertje om de hoek. Julius en Edwin waren al om 6.00u wakker voor de formule 1 en hebben samen genoten van de overwinning van Max Verstappen. Na het ontbijt door naar de fietsverhuur richting Stanley Park. Ons hotel zit zo centraal dat we overal dichtbij zitten. Heerlijk.

Fietsen is altijd een genot. Dit keer met ietwat langzamere versnelling odoor een 74- jarige man, maar hij doet het toch maar. Gelukkig was het park vlak, dus konden we de 10 km route gemakkelijk aan op onze gehuurde cruisers. Het mooiste vond ik het strand dat zomaar opdook. Het is dat ik mijn bikini niet bij me had, anders had ik een duik genomen in het heerlijk warme water. Julius vond de watervliegtuigen die opstegen en landden het mooiste.

Snel even een lunch scoren bij de Safeway en door naar een aantal favoriete winkels van Flore. Mijn vader en Julius hielden het voor gezien en gingen lekker chillen op de hotelkamer. Flore heeft haar laatste inkopen gedaan en helemaal blij fietsten we terug.

Ed en ik hebben samen nog even een wijntje gedronken op hetzelfde terras als gisteren (de wijn was te lekker) en uiteindelijk hebben we er weer gegeten. Vanavond vroeg naar bed en morgen naar Kamloops.

1. Mieke:
    29 juli 2019
    Leuk om te lezen en te zien hoe gaaf jullie reis is! Fijn dat jullie pap er ook weer bij is. Geniet er nog van!
  2. BPHTN:
    29 juli 2019
    hoi wat een gave stad; Vancouver! En leuk dat jullie dit zo met elkaar (en je pa) beleven. veel plezier nog! Groetjes! PS: wie is eigenlijk die grijze man die naast Flore op het strand staat? Wel een leuke vent.....
  3. Lia Hendriks:
    29 juli 2019
    Nu waarschijnlijk de Bush Bush in zo te zien op de foto's. Weer een hele andere belevenis! Veel plezier weer en tot de volgende blog🙋‍♀️
  4. Christel:
    29 juli 2019
    Heerlijk Vancouver weer te zien. Ton en Myrthe genieten ook weer mee. Wij zijn via Kamloops gereden naar Revelstoke. Verheug mij al op het volgende blog. Liefs van ons drieën😘